Foute naam , wie kan me helpen ?
Antw: Foute naam , wie kan me helpen ?
Ja, die \'fakers\' kan je er idd er zo uithalen denk ik.
Aangezien wij, fossielenzoekers, altijd buiten zitten zijn we: gebruind, gespierd, vol kwetsuren en eelt op de plaats waar onze hamer zit :-p

Aangezien wij, fossielenzoekers, altijd buiten zitten zijn we: gebruind, gespierd, vol kwetsuren en eelt op de plaats waar onze hamer zit :-p

\'Les sélaciens des terrains néocrétacés & paléocènes de Belgique & des contrées limitrophes Elémentd d\'une biostratigraphie intercontinentale\' door Jacques Herman en een uitgave van de Belgische Geologische Dienst is ook een goed boek alhoewel lichtjes gedateerd maar wel uitvoerig.
Niet alleen eelt van de hamer, ook van de schep en de verschillende zeven. 
Na een dagje fossielen zoeken hoef je inderdaad niet meer naar de sportschool Helix.

Na een dagje fossielen zoeken hoef je inderdaad niet meer naar de sportschool Helix.

Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Aaaarghh stop! Ik krijg al de kriebels om te gaan zoeken .... :s
Maar ik moet eerst orde zetten in mijn collectie... Bon de volgende wordt.... Cadzand,... ENCI,... of een andere groeve in Maastricht of Eben Emael en omstreken
Thanks Plikona voor de referentie!
Maar ik moet eerst orde zetten in mijn collectie... Bon de volgende wordt.... Cadzand,... ENCI,... of een andere groeve in Maastricht of Eben Emael en omstreken

Thanks Plikona voor de referentie!