Help....
Antw: Help....
Minimaal, maar dan wel een voor ieder.
Een soort van kudde ipv knudde.
gr dv
gr dv
i just looove fossils
Antw: Antw: Help....
Je hebt gelijk Davinci! Ieder van een eentje, anders krijgen we ruzie en dat moet natuurlijk niet.davinci schreef:
Minimaal, maar dan wel een voor ieder.
gr dv
Casper, wil je dat regelen?
Mongolie en dan ieder een Tarbosaurus vind ik ook prima!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Vriend van mij doet veldwerk in Mongolie. Hij kan je wel aan wat adresjes helpen!
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Casper, wil je dat kontakt regelen. Snel graag anders volgen er juridische stappen!#84_nl schreef:
Vriend van mij doet veldwerk in Mongolie. Hij kan je wel aan wat adresjes helpen!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
hèhèhè! jullie mogen met mijn nieuwe uitvinding 
Groeten, Casper

Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Het voelt niet goed, verklaar u nader oh grote Casper!anthonie schreef:
Dat vertouw ik niet
casper ff serieus heb je een idee? mars is nog verder als mongolië we kunnen ook met zijn allen naar cadzand gaan en in een keer het strand voor 3 jaar uitputten
[Bewerkt door robin op 27-01-2005 om 22:19 NL]
[Bewerkt door robin op 27-01-2005 om 22:19 NL]