Stammen vogels af van dino\'s
Antw: Antw: Stammen vogels af van dino\'s
Hanneke schreef:
\'Wat ik bedoel: ik vind dat te gemakkelijk de conclusie wordt getrokken dat vogels vsn dino\'s afstammen, de gemeenschappelijke voorouder hypothese wordt niet echt serieus genomen terwijl naar mijn mening beide theses op dit moment even sterk zijn of welicht de these van de gemeenschappelijke voorouder sterker...\'
mmm, vind ik ook weer te krot door de bocht: kun je ook zeggen, ze hebben allemaal salamanders als voorouder.
Het gaat er zo;n beetje om: stamt de vogel af van de dino (als vogel iets anders is dan dino) of hadden ze een gemeenschappelijke voorouder en zijn er verschillende lijnen ontstaan.
Welke hypothese je ook kiest, vogels en dino\'s blijven een gemeenschappelijke voorouder houden![]()
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
de kip was er het eerst, want het ei waar het uit kwam was een ei van een prekip. dit hebben robin en ik besloten op een intranationale conferentie over dit probleem.robin schreef:
het ei moet er eerder geweest zijn want het was een mutatie die de eerste echte kip was en een prekip kan nooit in zijn leven muteren tot kip
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Antw: Stammen vogels af van dino\'s
Goh, is niet eens heel erg onnozele conclusie! Valt me ontzettend mee van jullie!Casper schreef:de kip was er het eerst, want het ei waar het uit kwam was een ei van een prekip. dit hebben robin en ik besloten op een intranationale conferentie over dit probleem.robin schreef:
het ei moet er eerder geweest zijn want het was een mutatie die de eerste echte kip was en een prekip kan nooit in zijn leven muteren tot kip
Groeten, Casper
Hartelijke groet!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Antw: Stammen vogels af van dino\'s
inderdaad leve de msn er wordt evolutionaire historie geschreven via msn:)
Antw: Antw: Antw: Stammen vogels af van dino\'s
Toch niet: tijdens de celdeling in het bevruchte ei van de pre-kip ontstond een mutatie met als resultaat: een kip!Casper schreef:de kip was er het eerst, want het ei waar het uit kwam was een ei van een prekip. dit hebben robin en ik besloten op een intranationale conferentie over dit probleem.robin schreef:
Groeten, Casper
Het kan dus allebei, de kip-eidiscussie is nog niet teneinde!robin schreef:
dank je theorie gered casper eat this
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Stammen vogels af van dino\'s
En toch sluit ik mij aan bij u Maarten.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Het zal allemaal een ontzettende klap zijn voor onze Casper, van zijn voetstuk gestoten.....kom op Casper, het leven gaat door!frederik schreef:
En toch sluit ik mij aan bij u Maarten.