kaakfragmentje met tand
Antw: kaakfragmentje met tand
Dit is zonder twijfel bovenkaak grottenhyena. Typische kegelvormige premolaren (in dit geval P3) waarmee bot verbrijzeld wordt. Premolaren van grottenleeuw missen de kegelvorm (zijn dunner en meer gerekt).
Schitterende strandvondst trouwens, want resten van grottenhyena worden niet zo vaak gevonden in Nederland.
Luigi
Schitterende strandvondst trouwens, want resten van grottenhyena worden niet zo vaak gevonden in Nederland.
Luigi
Antw: Antw: kaakfragmentje met tand
Sluit ik me, zeker voorlopig, bij aan!! Toptoptop!luigi schreef:
Dit is zonder twijfel bovenkaak grottenhyena. Typische kegelvormige premolaren (in dit geval P3) waarmee bot verbrijzeld wordt. Premolaren van grottenleeuw missen de kegelvorm (zijn dunner en meer gerekt).
Luigi
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Iedereen alvast bedankt voor jullie snelle en deskundige adviezen. Ik ben mij er nu van bewust geworden toch iets bijzonders te hebben gevonden.
Bedankt,Gerrit
Bedankt,Gerrit
Kustganger
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ook proficiat van mijnentwege. Zo zie je maar weer: hard zoeken wordt soms beloond met iets heel speciaals.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: kaakfragmentje met tand
gerrit, zet de foto\'s van je scan er op, een genot om naar te kijken en prima determinatiemateriaal voor de volgende vinder van een carnivoorfossiel (ik dus.... heb ik met mezelf afgesproken).gerrit schreef:
Iedereen alvast bedankt voor jullie snelle en deskundige adviezen. Ik ben mij er nu van bewust geworden toch iets bijzonders te hebben gevonden.
Bedankt,Gerrit
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!