Verzamelingen met fossielen
Antw: Verzamelingen met fossielen
en t is hem gelukt, ondertussen heeft hij al erg veel gratis reklame gekregen
mvg stijn
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Verzamelingen met fossielen
Terecht opgemerkt Stijn.
Remco, hier gaat een slotje op. Fossielnet draait in de eerste plaats rond informatie, contact en kennisuitwisseling. Verantwoord verzamelen staat hierbij centraal, en het sociale aspect is daarbij even belangrijk.
Ruilen (of zelfs ook - in tweede instantie - verkopen aan een schappelijke prijs) kan een handig middel zijn om stukken in de verzameling te krijgen die anders moeilijk te vinden zijn. Platte commercie is daarentegen iets anders, en zeker wanneer sommige van de aangeboden stukken mogelijk een zekere wetenschappelijke relevantie hebben (gehad).
Hiertegen verzet ik me duidelijk. Vandaar: slotje, en een verwijdering van de link naar je aanbieding (cf. opmerking Stijn).
Voor opmerkingen of suggesties ben ik via mail bereikbaar.
Remco, hier gaat een slotje op. Fossielnet draait in de eerste plaats rond informatie, contact en kennisuitwisseling. Verantwoord verzamelen staat hierbij centraal, en het sociale aspect is daarbij even belangrijk.
Ruilen (of zelfs ook - in tweede instantie - verkopen aan een schappelijke prijs) kan een handig middel zijn om stukken in de verzameling te krijgen die anders moeilijk te vinden zijn. Platte commercie is daarentegen iets anders, en zeker wanneer sommige van de aangeboden stukken mogelijk een zekere wetenschappelijke relevantie hebben (gehad).
Hiertegen verzet ik me duidelijk. Vandaar: slotje, en een verwijdering van de link naar je aanbieding (cf. opmerking Stijn).
Voor opmerkingen of suggesties ben ik via mail bereikbaar.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)