Gewoontjes? bijzonder!
Antw: Gewoontjes? bijzonder!
Das wel heel snel Fred
Val ik in herhaling of zo?
Inderdaad is er iets geweest wat waarschijnlijk een smakelijke hap trilobiet lustte. De twee pleura zijn ingekort. Ook op het negatief van het stuk kun je het mooi zien, dus zit de rest waarschijnlijk niet in de matrix.
Ik weet niet of je verhaal uit Marokko niet klopt; het lijkt mij eerder de opbouw van de verschillende lagen van het chitine-pantser. Bij de soort Paralejurus kun je die terrasvorming ook mooi zien, ook op het pygidium.
<:{{{{{>

Inderdaad is er iets geweest wat waarschijnlijk een smakelijke hap trilobiet lustte. De twee pleura zijn ingekort. Ook op het negatief van het stuk kun je het mooi zien, dus zit de rest waarschijnlijk niet in de matrix.
Ik weet niet of je verhaal uit Marokko niet klopt; het lijkt mij eerder de opbouw van de verschillende lagen van het chitine-pantser. Bij de soort Paralejurus kun je die terrasvorming ook mooi zien, ook op het pygidium.
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Gewoontjes? bijzonder!
Nee hoor. Ik vind je kwisjes gewoon erg leuk.ceraurus schreef:
Das wel heel snel FredVal ik in herhaling of zo?

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Gewoontjes? bijzonder!
Ik kwam er overigens achter na het schoonmaken van dit stuk. Bij het terug ineenlijmen was er ook het nodige afgesmeerd aan de breuken, zodoende dat het niet zichtbaar was in het positief. Het negatief daarentegen is ongedeerd en ook daar zie je de inkorting aan de twee pleura.
Maar, ik zal mijn best doen je blij te houden Fred...
8)
[Bewerkt door Ceraurus op 28-07-2008 om 16:22 NL]
Maar, ik zal mijn best doen je blij te houden Fred...
8)
[Bewerkt door Ceraurus op 28-07-2008 om 16:22 NL]
Trilobiti Ceská Republika