Wederom verbazing in omg Antwerpen

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Lanselot
Antw: Wederom verbazing in omg Antwerpen

Bericht door Lanselot » 06 okt 2008, 12:14

Laten we er maar over ophouden. We hebben ons netjes gedragen, hebben niemand gehinderd en zijn ondanks dat we er mochten zoeken direct weggegaan nadat dit ons verzocht werd.

Ik ben blij dat ik er al om 2.00uur 's nachts was zodat er nog een dun, maar rijk laagje afgezocht kon worden. En Martijn is zeker ook niet met lege handen terug naar Noorwegen gereden. We hadden een hoop lol en een paar mooie tandjes. Daar gaat het om.

Arjen

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Wederom verbazing in omg Antwerpen

Bericht door Frederik » 06 okt 2008, 12:36

Prima.

Ik vermoed dat de meeste deelnemers aan deze discussie niet ten gronde op de hoogte zijn van de rol die partijen als de Belgische Geologische dienst in dit verhaal spelen (zoals Plikona ook aangeeft). Dat hoeft misschien ook niet per sé, maar ik pleit toch graag voor wat terughoudendheid om -als dit van toepassing zou zijn- uitspraken die helemaal of ten dele speculatief zijn, op een openbaar forum te plaatsen.

Of misschien zijn ze niet speculatief, maar kunnen ze niet gemakkelijk 'bewezen' worden. Dan nog lijkt enige terughoudendheid op z'n plaats, aangezien een forum m.i. niet het ideale medium is om eventuele problemen op een constructieve manier aan te kaarten.

Zo kan ik hier een slotje op zetten.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gesloten