Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover
"Flauwekul-functie" aan.
En vooral met dit exemplaar ben ik erg blij. Voor de duidelijkheid een voor-, achter- en zij aanzicht.
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover
Ai!,
ik zie dat er weer nodig gestoft moet worden. Tja dat komt waarschijnlijk van al dat groeve zand wat ik mee naar binnen sleep.
"chat-functie" uit.
Groet
ik zie dat er weer nodig gestoft moet worden. Tja dat komt waarschijnlijk van al dat groeve zand wat ik mee naar binnen sleep.
"chat-functie" uit.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Excursie ergens in Duitsland, omg Hannover
wat ik gehoord heb.moet je,je ruim van te voren aan melden.en dan nog is er een wachtlijst .omdat er niet meer dan zoveel personen tegelijk in mogenGerrit-Jan schreef:
Hier wat foto's van mijn vondsten en wat kiekjes uit de groeve. Veel belemnieten gevonden, schelpmateriaal en een paar verdrukte Micrasters. Verder veeeeeel sponzen (geen foto's)
Martijn en ik willen van de week nog naar Hoever. Waar kunnen we ons aanmelden voor een toelating?? Ik heb begrepen dat je ook iets iets moet invullen en tekenen! Kan dat op korte termijn? Hoe gaat men daar te werk. Volstaat een telefoontje en dan daar plaatselijk papieren invullen? Als iemand info heeft graag even naar mij mailen.
Groet