ammonieten cbn met parelmoer vraag conserveren
Antw: ammonieten cbn met parelmoer vraag conserveren
Hey Marcel,
Je kan er haast niets van merken, kleurloos, een op en top behandeling als je het mij vraagt...
[Bewerkt door fitch op 14-11-2008 om 15:32 NL]
Je kan er haast niets van merken, kleurloos, een op en top behandeling als je het mij vraagt...
[Bewerkt door fitch op 14-11-2008 om 15:32 NL]
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- Everhardus
Hoi Dries,
Waar heb jij die polaroid gekocht ?
Ben trouwens lichtjes jaloers dat je nu alweer in CBN bent geweest en zeer benieuwd naar de vondsten. Die vlieger gaat voor mij helaas niet op met 3 en half uur rijden voor de boeg. Gr,Marcel
Ben trouwens lichtjes jaloers dat je nu alweer in CBN bent geweest en zeer benieuwd naar de vondsten. Die vlieger gaat voor mij helaas niet op met 3 en half uur rijden voor de boeg. Gr,Marcel
Antw: Antw: ammonieten cbn met parelmoer vraag conserveren
http://www.kremer-pigmente.de/ => K remer Pigmente - het is eigenlijk geen duur product als je veel vondsten in eenzelfde badje kan dompelenEverhardus schreef:
Hoi Dries,
o- ik ga zondag wsl wel nog eens terug - maar zie het zo: ik kom heel zelden in Antwerpen, nooit in winterswijk, rheine, limburg, enz ..

do faillures
do faillures
- Everhardus
ehm, heb nog eens wat nageplozen over Paraloid: het is VOLLEDIG reversibel: je kan alles verwijderen met een acetondompeling ...
do faillures
do faillures
- Everhardus
Ehm, als ik het niet dacht. Zie nu pas dat het poraloid is en niet polaroid........