Galeocerdo Aduncus
Antw: Antw: Antw: Galeocerdo Aduncus
Ik hoop het ,ik doe nu na het zeefen met de grote zeef , de kleine zeef van 2mmm, dus de kans dat er zo'n een in zit is wel groot, en zondag ga ik weer naar antwerpen dus:ilse schreef:Hoi Johwi,Johwi schreef:
Volgens lanselot:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn plekken waar je weinig vind en er zijn plekken waar je per zeef 15-20 tanden (incl punten) vindt.
Wow, das lekker zoveel tanden per zeef, bij mij is het net andersom ik moet 15 a 20 x scheppen voor 1 tand.
En dan is het nog een puntje ook!
Mag ik ook een keer mee naar die plek?
(Lol)
Ik ben even naar je verzameling gaan zien.
Je hebt al mooie tanden gevonden en het zijn prachtige foto's ervan.
P.S: Voor je het weet heb jij ook zo'n Galeocerdo Aduncus.
Ik ben eens naar mijn tanden van Hoevenen gaan kijken en blijkt dat ik er ook al twee in m'n bezit heb van daar zonder het te weten.
Groetjes...
Ilse
[Bewerkt door ilse op 15-11-2008 om 12:06 NL]
SeeYou!
Antw: Antw: Antw: Antw: Galeocerdo Aduncus
Ik ga zondag (morgen) ook weer in Hoevenen zoeken.Johwi schreef:Ik hoop het ,ik doe nu na het zeefen met de grote zeef , de kleine zeef van 2mmm, dus de kans dat er zo'n een in zit is wel groot, en zondag ga ik weer naar antwerpen dus:ilse schreef:Hoi Johwi,Johwi schreef:
Volgens lanselot:
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn plekken waar je weinig vind en er zijn plekken waar je per zeef 15-20 tanden (incl punten) vindt.
Wow, das lekker zoveel tanden per zeef, bij mij is het net andersom ik moet 15 a 20 x scheppen voor 1 tand.
(Lol)
Ik ben eens naar mijn tanden van Hoevenen gaan kijken en blijkt dat ik er ook al twee in m'n bezit heb van daar zonder het te weten.
Groetjes...
Ilse
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Galeocerdo Aduncus
Leuk, ben morgen alleen aan het graven, want arendsoog, waar ik meestal mee gaat naar Hoevenen, is naar Spanje voor zijn werk! Dus alle tandjes zijn voor JOHWI, hahaha(lol)ilse schreef:Ik ga zondag (morgen) ook weer in Hoevenen zoeken.Johwi schreef:Ik hoop het ,ik doe nu na het zeefen met de grote zeef , de kleine zeef van 2mmm, dus de kans dat er zo'n een in zit is wel groot, en zondag ga ik weer naar antwerpen dus:ilse schreef:Hoi Johwi,Johwi schreef:
Volgens lanselot:
(Lol)
Groetjes...
Ilse
Groetjes...
Ilse
[Bewerkt door Johwi op 15-11-2008 om 21:45 NL]
SeeYou!