Fossiel kopen.
Fossiel kopen.
Ik weet niet of het hier hoort maarja.
Ik wil een fossiel kopen op ebay maar het lukt me steeds maar niet. Ik kan me niet inschrijven ofzo. Kan of wil er iemand helpen?
Alvast bedankt. Groeten Rob
Ik wil een fossiel kopen op ebay maar het lukt me steeds maar niet. Ik kan me niet inschrijven ofzo. Kan of wil er iemand helpen?
Alvast bedankt. Groeten Rob

groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
- Frisian-old-age
Antw: Fossiel kopen.
Hoi Rob,
Voordat je in kunt loggen, moet je een account maken.Gewoon die bijhorende instructies volgen dan lukt het wel.
Zonder dat account kun je niet inloggen en ook niet bieden.
groetjes, Age
Voordat je in kunt loggen, moet je een account maken.Gewoon die bijhorende instructies volgen dan lukt het wel.
Zonder dat account kun je niet inloggen en ook niet bieden.
groetjes, Age
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Een account maken lukt ook niet. Ik krijg geen mail terug. Ik heb het al zovaak geprobeerd, maar het lukt niet.
Groeten Rob
Groeten Rob

groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Fossiel kopen.
Rob,ammoniet schreef:
Een account maken lukt ook niet. Ik krijg geen mail terug. Ik heb het al zovaak geprobeerd, maar het lukt niet.
Groeten Rob
Helemaal bovenaan staat een balkje met: home \\ betalen \\ inschrijven.Gewoon daar opklikken krijg je een inschrijfformulier, invullen en klaar.
groetjes, Age
Antw: Antw: Antw: Fossiel kopen.
Dat heb ik gedaan maar ik kom niet verder. Ik moet het bevestigen maar ik krijg geen mail terug.frisian-old-age schreef:Rob,ammoniet schreef:
Groeten Rob
Helemaal bovenaan staat een balkje met: home \\ betalen \\ inschrijven.Gewoon daar opklikken krijg je een inschrijfformulier, invullen en klaar.
groetjes, Age
Groeten Rob

groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel kopen.
Ik weet hoe het volgens mij komt maar het lukt nog niet. Want ik ben van stap 1 zo naar stap 3 gegaan en ik kom niet bij stap 2. En stap 2 is een gebruikersnaam maken en een wachtwoord kiezen. En dat kan ik niet invullen.ammoniet schreef:Dat heb ik gedaan maar ik kom niet verder. Ik moet het bevestigen maar ik krijg geen mail terug.frisian-old-age schreef:Rob,ammoniet schreef:
Groeten Rob
groetjes, Age
Groeten Rob![]()
Groetjes Rob
groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Fossiel kopen.
ammoniet schreef:Ik weet hoe het volgens mij komt maar het lukt nog niet. Want ik ben van stap 1 zo naar stap 3 gegaan en ik kom niet bij stap 2. En stap 2 is een gebruikersnaam maken en een wachtwoord kiezen. En dat kan ik niet invullen.ammoniet schreef:Dat heb ik gedaan maar ik kom niet verder. Ik moet het bevestigen maar ik krijg geen mail terug.frisian-old-age schreef:Rob,ammoniet schreef:
Groeten Rob
groetjes, Age
Groeten Rob![]()
Groetjes Rob
De gebruikersnaam en wachtwoord moet jezelf bedenken en onthouden natuurlijk.
Met je gebruikersnaam maak je jezelf bekend aan andere bieders en verkopers. tenminste als je ergens een bod opuitbrengt.Wanneer je een bieding hebt gewonnen dmv het hoogste bod, krijg je en moet je positieve c.q negatieve feedback ten aanzien hoe de verkoop is verlopen.Hoe meer positieve feedback je krijgt des te meer andere kopers\\verkopers je zien als een ebayer waar het vertrouwd mee handelen is.
groetjes, Age
Ik zou niet zomaar bij eBay kopen...
ik vind het erg onbetrouwbaar en je kunt weinig als het fossiel nep blijkt te zijn.
volgens mij moet je gewoon bij een betrouwbare handelaar met een eigen, bekende website kopen. dat lijkt mij het veiligst, hoewel het misschien iets duurder is.
Groeten, Casper
ik vind het erg onbetrouwbaar en je kunt weinig als het fossiel nep blijkt te zijn.
volgens mij moet je gewoon bij een betrouwbare handelaar met een eigen, bekende website kopen. dat lijkt mij het veiligst, hoewel het misschien iets duurder is.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ben je niet te jong om financiele transacties te doen op\'t net - misschien blokt ebay jou daarvoor ??
Ziepe
Ziepe
The earth has music for those who listen.
Antw: Antw: Fossiel kopen.
Ben het met Casper eens, wil je met een rdelijke zejerheid op ebay kopen dan moet je het klappen van de zweep kennen, overigens kun je soms errug leuke dingen voor weinig kopen....Casper schreef:
Ik zou niet zomaar bij eBay kopen...
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!