Andere zaken dan fossielen
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Andere zaken dan fossielen
Off-topic is een relatief nieuw forumonderdeel. Als je gewoon bent om het forum te bezoeken via 'nieuwste berichten', dan zal je dit onderdeel missen omdat berichten van dat onderdeel daar niet tussen komen te staan. Op die manier houden we het onderwerp 'fossielen' mooi gescheiden van het off-topic gebabbel.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Nou Jan,, zet hem dan maar op Off-Topic.
Ik wist dat ook niet dat er een Off-Topic op deze site zat, zo zie je maar weer.
Groeten John
Ik wist dat ook niet dat er een Off-Topic op deze site zat, zo zie je maar weer.
Groeten John
SeeYou!
Antw: Antw: Antw: Antw: Andere zaken dan fossielen
olifant schreef:
Ga naar de hoofdpagina van het forum. Dan zie je alle forumonderdelen per onderwerp staan. een daarvan is off topic.
Ik had het zelf kunnen verzinnen.
Dank je Olifant.
gr Hogst
Dit wist ik ook niet, ik klik altijd nieuwste berichten aan(na een vakantie de afgelopen maand) en daar staat off-topic niet tussen! Goed te weten.
gr
pearl:)
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: Antw: Andere zaken dan fossielen
Dat betekent dus, dat jullie de roep uit het verleden om aan het forum een "Chat functie" toe te voegen op deze manier honoreren.Frederik schreef:
Off-topic is een relatief nieuw forumonderdeel. Als je gewoon bent om het forum te bezoeken via 'nieuwste berichten', dan zal je dit onderdeel missen omdat berichten van dat onderdeel daar niet tussen komen te staan. Op die manier houden we het onderwerp 'fossielen' mooi gescheiden van het off-topic gebabbel.
Leuk, ben benieuwd naar datgene wat de gemiddelde fossielenzoeker,nog meer bezighoudt.
gr Hogst.
Dag Forumleden,
De daad bij het woord gevoegd: zie het hoofdstuk 'off topic' op de hoofdpagina!
Groeten, Jan
De daad bij het woord gevoegd: zie het hoofdstuk 'off topic' op de hoofdpagina!
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden
Hallo,
Het kan ook zo natuurlijk:
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=8663
Maar nu staat het dan wel weer min of meer tussen de échte fossielen-berichten (en daar is deze site tenslotte voor) dus ik weet niet of dat de bedoeling is...
Groeten, Jan
Het kan ook zo natuurlijk:
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... picID=8663
Maar nu staat het dan wel weer min of meer tussen de échte fossielen-berichten (en daar is deze site tenslotte voor) dus ik weet niet of dat de bedoeling is...
Groeten, Jan
wie zoekt zal vinden