Verandering toegang vindplaatsinformatie
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Verandering toegang vindplaatsinformatie
frisian-old-age schreef:
Tja, denk het een beter idee is om de rubriek Vindplaatsen helemaal te laten vallen onder seniorleden, dan te liggen klooien met diverse gradaties.
Verder
De preciese vindplaatslocatie op de landkaarten dienen verwijderd te worden.
ook de Rubriek Foto's dient een kleine aanpassing termeer dat er foto's in staan met volledige vindplaats vermelding.
Dan heb ik het nog niet eens over de vele foto's met bronvermelding in de vele topics van het forum.
Zou zo zeggen, schoon alles dan een beetje goed op.
Hahaha,
flink aan het "kuisen" op het forum Age. Vind het wel erg drastisch van je

Boven nog even een ongevaarlijke vindplaatsenfoto (GPS-coördinaten volgen), van een zeer relaxte haaientandenverzamelaar.
Het was zeeeer gezellie

(Oei oei oei, dit gaat me punten kosten op de serieusheidsmeter)
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Verandering toegang vindplaatsinformatie
Soheé, da's echt relaxed.komt door het feit dat ik in een zeer goed gezelschap verkeerde.Gerrit-Jan schreef:frisian-old-age schreef:
Tja, denk het een beter idee is om de rubriek Vindplaatsen helemaal te laten vallen onder seniorleden, dan te liggen klooien met diverse gradaties.
Verder
De preciese vindplaatslocatie op de landkaarten dienen verwijderd te worden.
ook de Rubriek Foto's dient een kleine aanpassing termeer dat er foto's in staan met volledige vindplaats vermelding.
Dan heb ik het nog niet eens over de vele foto's met bronvermelding in de vele topics van het forum.
Zou zo zeggen, schoon alles dan een beetje goed op.
Hahaha,
flink aan het "kuisen" op het forum Age. Vind het wel erg drastisch van je
Boven nog even een ongevaarlijke vindplaatsenfoto (GPS-coördinaten volgen), van een zeer relaxte haaientandenverzamelaar.
Het was zeeeer gezellie:D:D
(Oei oei oei, dit gaat me punten kosten op de serieusheidsmeter)
Groet

Uhm, wordt een daggie ouder, maarre die serieusheidmeter is dat nieuw? Hoe wordt die berekend?
groetjes,
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
- Mega shark
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Hahaha
, toch nog een beetje humor in dit (toch) meer serieuze topic.

Zoekt, en gij zult vinden!
Antw: Antw: Antw: Verandering toegang vindplaatsinformatie
(Oei oei oei, dit gaat me punten kosten op de serieusheidsmeter)GroetGerrit-Jan schreef:
[/quote]
Uhm, wordt een daggie ouder, maarre die serieusheidmeter is dat nieuw? Hoe wordt die berekend? groetjes, Age
[/quote]
Well Age, Kijk GJ is 4 maanden langer lid van fossiel.net en heeft 5,5 x zo veel als mij gepost. Zal dus ook 5,5 x zoveel niet serieus gepost hebben. Tja en hoeveel keer heb ik dan niet serieus gepost. Tijd voor een quiz!! Zijn die serieus of niet:D
gr
pearl:)
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Verandering toegang vindplaatsinformatie
Ja, maar het pakt iets verkeerd uitMega shark schreef:
Hahaha, toch nog een beetje humor in dit (toch) meer serieuze topic.

Ik zal even serieus blijven.
Laten we afwachten wat de poll uitwijst!
Excuses
= Back on topic =
Groet
@Pearl: als "straf" zal ik tzt (na het fossielweekend Hannover) een quizvraag starten

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Gezien ik al een tijdje op huwelijksreis in Ethiopie zit, heb ik deze discussie maar zeer fragmentarisch kunnen volgen. Maar zoals jullie lezen zijn we al veel langer met de kwestie bezig. Het doet me genoegen te zien dat het nieuwe systeem is ingevoerd en dat het globaal gezien wel gesmaakt wordt.
Verder lees ik in dit topic heel wat interessante suggesties waar we zeker mee verder kunnen om het systeem te verfijnen. Zeer concrete opmerkingen (vb met betrekking tot het statuut van een vindplaats), kunnen best rechtstreeks via mail gedaan worden.
Voorts: aan iedereen hier de groetjes.
Verder lees ik in dit topic heel wat interessante suggesties waar we zeker mee verder kunnen om het systeem te verfijnen. Zeer concrete opmerkingen (vb met betrekking tot het statuut van een vindplaats), kunnen best rechtstreeks via mail gedaan worden.
Voorts: aan iedereen hier de groetjes.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hoi Frederik,
Van harte. Veel plezier in Ethiopie. Geniet er van, het is een prachtig land. Ik kan het weten, want ik heb er jaren gewoond.
groet,
Jeroen
Van harte. Veel plezier in Ethiopie. Geniet er van, het is een prachtig land. Ik kan het weten, want ik heb er jaren gewoond.
groet,
Jeroen