waar koop ik goede opbergkastjes?

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
gilles
waar koop ik goede opbergkastjes?

Bericht door gilles » 26 jun 2008, 12:10

Mijn verzameling fossielen begint zich stilletjes aan op te stapelen, en het wordt eens dringend tijd dat ik een paar opbergkastjes koop. (geen vitrinekasten)Alleen weet ik niet echt waar buiten de ikea, daar vond ik niets.

Jim
Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?

Bericht door Jim » 26 jun 2008, 12:53

Hallo Gilles.ik vrees voor u dat die haaientanden niet uit doel komen.maar aan de kleur van de tanden te zien komen ze wss uit Marokko. Uit Khouribga als ik he tniet mis heb.
Hbej je ze gekocht?Dan vrees ik dat je opgelicht bent.
Opbergkasten ,daaraan kan ik je niet helpen.
maar dit wouw ik je toch even vermelden.
Jim

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 26 jun 2008, 13:20

Hoi,

voor opbergkastjes of -systemen moet je eens kijken bij de Blokker en/of de goedkopere supermarkten en bijvoorbeeld de Action. Ik weet niet of jullie die winkels ook in Belgie hebben maar in dergelijke winkels heb je geregeld allerlij opbergsystemen van plastic die makkelijk te verplaatsen zijn en vaak met veel laadjes en vakjes.

Succes

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 26-06-2008 om 12:23 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

gilles
Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?

Bericht door gilles » 26 jun 2008, 13:29

jimmeke schreef:
Hallo Gilles.ik vrees voor u dat die haaientanden niet uit doel komen.maar aan de kleur van de tanden te zien komen ze wss uit Marokko. Uit Khouribga als ik he tniet mis heb.
Jim

Dat zou inderdaad goed kunnen ik heb ze gekregen van een tante. Ik zal het haar eens vragen. Bedankt in ieder geval om het te vermelden

Gerrit-Jan
Contacteer:
Antw: Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?

Bericht door Gerrit-Jan » 26 jun 2008, 14:55

gilles schreef:
jimmeke schreef:
Jim

Dat zou inderdaad goed kunnen ik heb ze gekregen van een tante. Ik zal het haar eens vragen. Bedankt in ieder geval om het te vermelden
Van een tante uit Marokko? :D

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

Ceraurus

Bericht door Ceraurus » 26 jun 2008, 20:56

Afbeelding

He Gilles!

een kleine blik in mijn territorium, naar rechts gericht naast elkaar modelletje \'Helmert\'. Een stalen ladenkast van Ikea, zes laden, meerdere kleuren.
Ik gebruik bewust twee kleuren om de verschillende orden aan trilobieten uit elkaar te kunnen houden.

Het nieuwe model heeft tegenwoordig zelfs een inkepinkje per lade om een kaartje in te doen. In elke lade ligt een stuk ikea-deurmat (75 eurocent). De matjes zijn voor de demping van kwetsbare stukken bij het openen en sluiten. Het kastje is € 30 en per kastje heb je drie matjes nodig.

<:{{{{{>

[Bewerkt door Ceraurus op 26-06-2008 om 19:57 NL]

Trilobiti Ceská Republika

gilles
Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?

Bericht door gilles » 27 jun 2008, 10:27

ceraurus schreef:
He Gilles!

een kleine blik in mijn territorium, naar rechts gericht naast elkaar modelletje \'Helmert\'. Een stalen ladenkast van Ikea, zes laden, meerdere kleuren.
Ik gebruik bewust twee kleuren om de verschillende orden aan trilobieten uit elkaar te kunnen houden.

Het nieuwe model heeft tegenwoordig zelfs een inkepinkje per lade om een kaartje in te doen. In elke lade ligt een stuk ikea-deurmat (75 eurocent). De matjes zijn voor de demping van kwetsbare stukken bij het openen en sluiten. Het kastje is € 30 en per kastje heb je drie matjes nodig.

<:{{{{{>

[Bewerkt door Ceraurus op 26-06-2008 om 19:57 NL]
danku

gilles
Antw: Antw: Antw: Antw: waar koop ik goede opbergkastjes?

Bericht door gilles » 27 jun 2008, 10:29

Gerrit-Jan schreef:
gilles schreef:
jimmeke schreef:
Jim

Van een tante uit Marokko? :D
Nenee een tante uit antwerpen. Ze is een geologe en helpt mij met mijn fossielen te zoeken enzo. en zij gaat geregeld op reis naar zo\'n landen.

Bram

Bericht door Bram » 28 jun 2008, 10:48

Ik heb precies dezelfde kastjes als Ceraurus en ze werken erg goed. Ze hebben een goed formaat en je kan er ook redelijk zware dingen in kwijt. En ze zijn inderdaad niet duur. Ikea dus ;)!

Groeten Bram.

pearl
Been thanked: 1 time

Bericht door pearl » 29 jun 2008, 15:47

Afbeelding

Bij de liddle of aldi hebben ze soms van die kunststof stapelkastjes(A4) per 3 te koop. Moet je de krant in de gaten houden. Ik vind de kastjes van Ceraurus erg mooi. Heb zelf van die oude plastic A4 ladekastjes \"gekocht\" voor 2 kroketten:D van collega die digitaal ging toetsen. Op marktplaats heb ik ze ook al is gezien.
gr
pearl

Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)

Gesloten